HTML

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Friss topikok

Tegnap vasutasoktól hallottuk, hogy baj van a vasúttal. Állítólag Leányvár és Dorog között megsüllyedt a sín, csak politikai okokból nem hozzák nyilvánosságra.

Politikai ok? Milyen ok lehet az, ami fontosabb annál, hogy az újonnan átadott vasúti szakasz hónapokon belül elkezdett tönkremenni? Csak nem Dr. Völner félti a szavazatit? Nagyon úgy tűnik, hogy pontosan erről van szó.

Vannak néhányan, akik annak ellenére, hogy a tervezettnél sokkal többe kerül és sokkal tovább tart az építkezés, örülnek, hogy legalább Pilisvörösvárig tudnak vonattal menni. Ha ezektől az emberektől a választás előtt megint elvennék a közlekedési eszközüket, akkor biztos, hogy nem szavaznának az államtitkár úrra.

Süllyedés?
Nagyobb méretért kattintson a képre!

A választástól függetlenül hogy lehet az, hogy egy frissen épített, 100 km/órás sebességre tervezett vasúti pálya ilyen gyorsan tönkre menjen? Nem is megy annyival a vonat. Ki tetszettek spórolni az anyagot?

Csak reménykedni merek abban, hogy a piliscsabai alagút mélyítésnél jobban tetszettek figyelni. Ha jól tudom, Pilisvörösváron az aluljáró még épül. Ott még van remény. Tessék odafigyelni, hogy ott minden rendben legyen! Nem ám ráesik a vonat a buszra és semmivel nem tudunk Pestre menni!

Mint a cikk elején írtam, ez nem hivatalos információ, április 7-ig már nem is lesz az. Nem hiszem, hogy egy vasúti dolgozó alaptalanul híresztelne ilyet. Abban az egyben biztos vagyok, hogy az hamarosan kiderül, hogy a hírnek, vagy a vasútnak van erősebb alapja.

 

Hírszerkesztő

 

http://civilhetes.hu/baj-van-az-esztergomi-vasuttal

Címkék: Esztergom VÉLEMÉNY

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://civilhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr615848571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na, civilhetes, te is nézhetsz reggeltől új meló után... :-( ;-)
Állítólag egy nagy nyilvánosság - pl:internet -előtt írásban megjelentetett - tehát nem szónoklat ! - úgynevezett hír az a közlés, aminek utánajárt a hírt közzétevő. Pl hírügynökség, híradós szerkesztő, neaggyisten ez e zizé na.....megvan: blogger vagy mi.

De nem, és még le is írja, nehogy per legyen, de akkor meg miért?
Csak nem....??

Ááááá, dehogy!
Csodálkoznék ha értene valamihez is,eddig negatív a tapasztalatom az államtitkár?,vagy minek nevezzem.
Mégis mit várunk, milyen vasutat építene Simicska? Amennyi pénzt már felmarkolt állítólagos vasútfejlesztésekre, abból ki lehetett volna építeni a világ legkorszerűbb vasúti hálózatát szuperexpresszekkel. Helyette itt van ez. Pár liter festék, meg kigyomlálták a gazt a talpfák közül 20 milliárdért.
A fenet sokkal erosebb politikai okai vannak.
Putyin a 10 millio halottal jaro krimi haborujahoz kerte kolcson a magyar vasutvonalaknak csak ezen szakaszat, ugyanis a tervezett uj paksi atomeromuvekben (hiaba nem epult meg fel, de az orosz technologia csodakra kepes) valojaban szigoruan titkosan urant is dusitanak, egy ujfajta oroszokat genetikai kodja alapjan sugarzas kimelo atombombahoz. Ezzel befejezve a Krim-felszigeten lako egyeb kisebbsegek kiirtasahoz szukseges.
@Laci A Lakli:
Bocsi elcsesztem:
"Ezzel befejezve a Krim-felszigeten lako egyeb kisebbsegek kiirtasahoz szukseges."

Ami az ott lako egyeb kisebbsegek kiirtasahoz szukseges.
Sok mindent mondanak ami nem igaz. Ezt azért ha valaki nagyon akarja lehet ellenőrizni. Amúgy semmi sem kizárt s nem is tartom lehetetlennek csak azért mert valaki egy helyen dolgozik még nem biztos hogy tényleg jól értesült. Én a környéken lakom de az UFO-kon kívül már mindent hallottam a vasútról.
allitolag kedves edes mamad nemi aproert segit a feletek tevedo kamionosokon...allitolag...
ezt hallottam...
tudok mutatni egy terkepet,amit lehet zoomolni,hogy nagyjabol hol is lehet a dolog...

ez eleg egy poszthoz???
2014,abszurdisztan,ballibbant hisztiblogok,nivo nulla...
ez van...
Azért a technika mai állása mellett nem nagy trüváj kimenni egy okos telóval, és csinálni egy leleplező videót. Már ha a blogger nem Békéscsaba környékéről osztja az észt, mert onnan tényleg drága lenne. ;-)
Ez micsoda poszt már. Valami forrás, bizonyíték, tény, akármi? Ja tudom, választásokig az már nem lesz.
Ha a Simicska féle nemzeti közgép építette,akkor biztos nem süllyedt meg a pálya hanem még emelkedett is.Komolyra véve,a választásokig annak semmi hibáját nem hozhatják ki,legfeljebb kap néhány csinos lassújelet az adott szakasz,ami minden vonalon gyakori és megszokott "vendég" a máv-nál.
Egy óra múlva éppen arra fogok járni, a 117-esről ránézek a sínekre. Délután elmondom, mit láttam.
Ez az egész építkezés megérne egy alaposabb cikket. Tavaly tavasszal lezárták a vonalat, azóta szívnak Vörösvárról, Solymárról a 10-esen reggel ingázók.

Vólt a nagy júniusi árvíz. Akkor már le volt véve az aquincumi híd, és Tarlós István talán sokan emlékszünk, megkérte az építőket, hogy az árvíz idejére szüntessék meg a sáv lezárást Aquincumnál.

Az említett hídra, ami a júniusi árvíz idején már nem volt a helyén, csak sávlezárás és kapirgálás folyt. Aztán fél év múlva igen kapkodós iramban lett befejezve a híd, ami konkrétan december utolsó napjaiban került fel.

Azóta is néha látok 3-4 embert és egy munkagépet a kapcsolódó töltésszakaszon, túrogatják. Néha markológép belerág a töltésbe, néha a munkások molyolnak valamit.

Biztos jól halad ez a projekt, vagy technikai értelemben indokolatlanul nyúlik, mint a rétestészta?

Ne feledjük, Közben a 10-esen akár autóval, akár busszal ingázik a jómunkásember, mindennap megszívja.
Az Index már alig mer ballibsi pártokat érintő blogokat kitenni, maradnak az ilyenek.
@citrix: @nu pagagyí:
A közgépező szerencsétleneknek:
nif.hu/hu/hirek/Elovaros_vasuti_fejlesztes_a_Pilisvorosvar-Esztergom_vonalszaka

"A Pilisvörösvár és Piliscsaba vonalszakasz kivitelezője:
Szemafor Konzorcium (Vezető tag: A-Híd Építő Zrt., tagjai: Vasútépítők Kft., H.F. Wiebe GmbH & Co. KG)
Szerződéses ár: 10.408.018.051 ‚-Ft + Áfa
A Piliscsaba és Esztergom vonalszakasz kivitelezője:
Inflexió Konzorcium (Vezető tag: Vasútépítők Kft., tagjai: H.F. Wiebe GmbH & Co. KG, A-Híd Építő Zrt.)
Szerződéses ár: 8.753.943.093,- Ft + Áfa"

@nu pagagyí: " Pár liter festék, meg kigyomlálták a gazt a talpfák közül 20 milliárdért. "
Képekkel bizonyítható, hogy gyakorlatilag felszedték az egészet, és újraépítették:

iho.hu/img/130103_2es/040.jpg
iho.hu/hir/az-esztergomi-oldalban-130104

Az rendben van, hogy maholnap itt a választás, és szarabbul álltok, mint valaha. De attól még utána lehetne nézni a dolgoknak. Így csak még jobban kiröhögtetitek magatokat :)
a Mávnál nem látnak problémát, a vonatinfo sem jelez, hogy gond lenne
vonatinfo.mav-start.hu/
@űrszelvény: ugyan,hagyd a tenyeket,azzal csak osszezavarod oket...
:)
nu pagagyi elvtars meg kulonben is csak partutasitasra,"write only"uzemmodban dolgozik,ot ilyesmivel nem tudod zavarba hozni...
tudod,a fizetesi boritekert mindent...
:D
@kézműves étcsokinyuszi:
:D

Most mind szakértőként aposztrofálja magát, de ha most nem a vasút, hanem mondjuk állattenyésztés kapcsán lehetne politizálni egy kicsit, akkor abban lennének ekkora szakértők, ott lennének jól értesült ismerőseik :)

Egyébként 1-2 éve volt olyan, hogy vissza kellett bontani a pályát, mert nem egészen úgy építette meg a kivitelező, ahogy a terveken szerepelt. Na ez az, ami tényleg gáz volt. Vajon hogy kerülhette el a szakértő urak figyelmét? Hiszen aki ekkora szakértő a témában, az ugyebár követi az eseményeket, és mindig naprakész :)
Lehet sima garanciális ügy is, meg kell vizsgálni (független szakértőkkel) és utána lehet nagy dobra verni ha pl. kilopták az anyagot.
♔bаtyu♔ 2014.03.08. 09:20:08
Az Index már alig mer ballibsi pártokat érintő blogokat kitenni, maradnak az ilyenek.

A cikk valoban nem tartalmaz sok infot, de te berfirkäsz, ennek elenere is kepes vagy a libsi szot belekeverni. Hetvegen mennyi penzt kapsz közmunkäban?

Na ez a szellemi hulladek amit te is kepviselsz. Csak idegesitö,h mindenhol az idiota trollfajtäd megjelenik. Tenyleg azt kivänom neha,h a gazdäiddal együtt lönenek a Dunäba
A mäsik felhäborito dolog, hogy az ilyen joszägokat valoszinüleg adoforintokbol fizetik,h fröcsögjenek....
@űrszelvény: az az igazsag,hogy a ballibant teljes mertekben mekkelek...sok sok reneszansz ember....ert mindenhez,amig beszelni kell rola...
lasd paks,lasd titkosszolgalatok(videok es kiszivarogtatasok...),lasd kulpolitika(ha ok targyalnak putyannal akkor jo,ha mas akkor nem...)lasd 4es metro,kozlekedesszervezes,siksagi alagut es 40 centis kilatoepites,tomegsport,a sor vegtelen...
@gozos: úgy tudom ráérnek mert valahol kintebb elhúzódott a kisajátítási eljárás és amiatt csúszik, idén még nem lesz kész.
A felújítás óta Pilisvörösvár, és Szabadságliget megálló között kb 5km/h val megy a vonat. Miért?
@kézműves étcsokinyuszi: a tényeket MINDIG a ti oldalatok szokta elferdíteni, szóval titeket valóban nem zavar a valóság. a Hit csodákra képes, és ti csak Vikt0r szavának hisztek. teszem hozzá: gondolkodás nélkül, mivel ő gátlástalanul hazudik éjjel-nappal...
Civil..... Ez a primitív, semmire se való nyáladzás?
A szerző húzza le magát a klozeton, mindenkinek jobb lesz.
narancsBUKTA lesz úgyis áprilisban, végre kimossuk a szennyet az országból, véget vetünk a rabló-gazdálkodásnak, a cinikus és hazug nemzetieskedésnek!
@Dexter007: Eddig egyedül a másik oldal állításai lettek tényszerűen (fotókkal, konkrétumokkal alátámasztva) megcáfolva :)
én meg állítólag azt hallottam, a jókai utcai párccékház takarítójának a nagybátjának az ivócimbije mondta, hogy a mesterháziék azért nem lépnek fel sehol, mert ron werber három napja hirtelen felindulásból kitekerte a nyakát az egész balfasz bandának, amiért lejáratták a szakmai hitelét. ez sokkal nagyobb hír, mint az, hogy hol süllyedt meg a vasút.
terjesszétek nyugodtan, hivatkozzatok rám. tuti a forrásom.
@űrszelvény:
"Képekkel bizonyítható, hogy gyakorlatilag felszedték az egészet, és újraépítették:"
Azt a szakaszt, amit en lattam, azt kb. tavalyelott felszedtek, es azota sincs ott semmi. Szoval jol haladnak. De mellette az uton felmeteres katyuk vannak.
@tlantos: A külső szakaszról van szó (Vörösvár - Esztergom kertváros). A belső szakasz még készül, ott jelenleg is buszozás van. Sajnos egyelőre még nemigen látszik a vége mikor készül el...

Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy az olvtárs azt állította, hogy a felújítás annyiból állt, hogy lefestettek mindent, és kiírtották a gazt. Ezt megcáfolandó kerültek ide a képek, amiken jól látszik, hogy felszedtek mindent, és szinte a nulláról építették újra.
@Dexter007: huzzal bele bertroll,ez meg bogret nem er,maximum egy sornyitot...
vagy mostansag hogy jutalmaznak titeket a jokai utcaban???
@űrszelvény: mondjuk a kinaiak ennyi ido alatt 200km+-os 2 vaganyos palyat epitettek volna. Itt csak ellopnak mindent, es a munkat kritikan aluli minosegben vegzik el.
@tlantos:
"mondjuk a kinaiak ennyi ido alatt 200km+-os 2 vaganyos palyat epitettek volna. Itt csak ellopnak mindent, es a munkat kritikan aluli minosegben vegzik el. "

Hát... Itt a hazai cégeken kívül németek vannak még a konzorciumban. Amit írtál, azok alapján most már logikusnak tűnik, hogy a V0 inkább Kínaiakkal karöltve épül meg :)

(már ha valóban megépül...)
@kézműves étcsokinyuszi: azt nem tudhatom, én nem vagyok egyik oldal payroll-ján sem, ellentétben veled, akinek sztem már előre köszön a portás a Lendvay utcában, amikor megy a havi apanázsért ;) elmondhatnád milyen érzés az ellopott állami pénzből bértrollkodni, hm?
@űrszelvény:

Egyébként 1-2 éve volt olyan, hogy vissza kellett bontani a pályát, mert nem egészen úgy építette meg a kivitelező, ahogy a terveken szerepelt.

- Ez hol volt? Kiváncsiságból kérdezem. Én nem hallottam róla.