HTML

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Friss topikok

Azt gondoltuk, hogy az eddig látottaknál az Esztergom-Budapest vasútvonalon nincs lejjebb, hát van! Kimentünk az épülő vasút vonalára Pilisvörösvár-Solymár-Üröm szakaszra.

Az első amit tisztázni szeretnénk, hogy sehová sem mentünk be, ahol munkaterületet jelző táblát láttunk!

Pilisvörösvárnál nagyon látszik, hogy újra betagozódtunk a Szovjetunió utódrendszerébe, szanaszét, koszos, mocskos, rendetlen, minden, képeink dokumentálják ezt.


Várják decembert


Délután háromkor dolgozók tömege


Orosz munkakultúra


Kacsaúsztatót kapott Pilisvörösvár

A pilisvörösvári felüljárónál gyakorlatilag áll a munka, cserébe a város gazdagabb lett egy új tóval.

Tovább menve Solymárnál, éppen felszedik a több mint 100 éves töltést, szívatják a vizet és nem telepakolt teherautókkal szállítják a tőzeget.


Megy a tőzeg vándor útra


Orosz módszer - agyagos kő


Nem számít a szemcseméret

Láttuk a ledepózott bazalt keveréket, már csak az a kérdés, mennyi új követ vesznek hozzá, hogy előállítsák a töltéseket.


Környezetszennyező vagy mentesített?

Az új nyomvonal - látszólag egy óriási csalás -, a MÁV tulajdonában van 11m széles tulajdoni sáv, most ettől kb. 6 méterre vettek földet, ahol az új pálya fog futni.

Üröm előtt jött az igazi megvilágosodás! Új nyomvonalat építenek ki a vonatnak, az látszik, hogy a kisajátítás befejeződött a föld színelését már részben elvégezték.


Ki járt jól és miért?

Minek is, kinek is, miért is? Vajon dr. Völner államtitkár tud-e róla, hogy itt vélhetően egy igazi telek mutyi volt!

Az végső igazolást az adta, hogy a vasutat belevezetik egy évszázados patak-mederbe, nádasba.


...így a patak most a szántóföldre folyik

Lehet itt altalajcserét csinálni, vizet szívatni, de legjobban az állampolgárok adóját fosztogatni.

Tudjuk a válaszokat - nem titok -, hogy mit mondanak, a tervek szerint épül a pálya, reméljük a tervező kellően elgondolkodik. Hacsak nem azt fogja mondani, neki kiadták, hova kell tervezni!

2014-03-17 13:42:27
2014-03-13 13:09:42
2014-03-12 18:34:57
2014-03-12 09:22:09
2014-03-11 12:23:52
2014-03-08 18:31:43

Címkék: politika vasút vasútépítés FIDESZ Esztergom Dr. Völner Pál

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://civilhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr325866660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óbuda - Vörösvár között a sebesség emelés igényli az új nyomvonalat. A meglevő nyomvonal csak 60 km/h sebességet enged, míg az új alkalmas lesz 100 km/h-ra.

A teherautókat nem csak optikailag mérik, tele-e vannak, hanem a súlyukat is szokták mérni. Nem jó dolog, ha egy 40 tonnára túlrakott billencs nem tud megállni valahol (Pl mert a fékeit csak 25 tonnára méretezték) és ledarál egy tömött csuklós buszt.