HTML

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

A bolgárok betettek Putyinnak és ezzel együtt a Déli-Áramlatnak, nem kellett Orbánnak!

para.jpg

Az USA és az Európai Unió nagyhatalom, most megmutatták! Egy előző írásomban Szerbiát vizionáltam, hogy a remélhető NATÓ és EU tagságért simán kilépnek a programból. A bolgárok azonban a zilált belpolitikai helyzetük miatt jobbnak látták, ha ők lépnek és ezzel bekasszírozzák a nagyszereplők jutalmát is.

Orbán fellélegezhet, már csak Paks feladását kell megüzennie és aztán vége annak a sokknak, amit egy csellengő, külpolitikában járatlan, (magyarul buta) amatőrnek fizetnie kell. Nem hiszem, hogy ezzel véget ér a történet, hiszen az oroszok zsarolási potenciálja sem kisebb Orbánnal szemben, mint a jelzett két szereplőnek.

Hangos lesz a január, dőlni fog a korrupciós hírtömeg, csak most keletről jönnek majd az információk. Mit loptak az államkötvényeken, mennyi jutalékot nyúltak le Paks kapcsán, mit csinált Szijjártó Azerbajdzsánban, mikor, hol kurváztak, a vezetőink, ki játszott a forint árfolyammal. Hol vannak a lopott pénzek, kik vitték külföldre, hogyan és mivel. Mikor, hogyan jött be a zárjegy nélküli cigaretta.

A Jobbik hátradőlhet, KGBéla újra előjöhet, mert vele együtt a pénzeik is megjönnek. Csak szegény hazánk esik szanaszét, mert az ártatlan népnek nincs miből megélnie. Nekünk készül a gumicsont,  amit rághatunk, ezt hívják vasárnapi nyitva tartásnak!

176 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://civilhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr646949849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A bolgár lépés mögött az USA diktátuma áll, ha ez nem lenne nyilvánvaló.
@maxval birca hozzászóló:

Ez nem szamit, az oroszok sem nem nagyhatalom, se nem resze a civilizalt atlanti vilagnak.

Orban egy rossz risk reward deal-re tett es kurvara rabaszott!!!

Ki az a hulye aki az orosz barbar torzsekhez akarna tartozni a civilizalt atlanti vilag helyett?
Elég nagy baj, hogy nem lesz déli áramlat. Valójában a világ normális részének az lett volna az előnyös, ha elkészül a déli áramlat és a Nabucco is (hogy milyen nyomvonalakkal jött volna össze mindkettő, az mondjuk jó kérdés). Ez talán valóban valós árversenyhez vezetett volna.
Aki annak örömködik, hogy várhatóan egyikből sem lesz semmi, hála a két imperialista fass*opó egymás elleni csörtéjének, az marha nagyot téved.
@Pan Modry: Civilizált atlanti világ? Mocskos kizsákmányoló gyarmatosító rabló gazemberek én véleményem szerint!!!!!
@Pan Modry:

Az atlantizmus a sötét oldal. Egyre többen jönnek erre rá.
@maxval birca hozzászóló:
Az atlanti orszagokban magasabb az atlagkeresetek, jobb az oktatas, magasabb a varhato elettartam, alacsonyabb a HIV penetracio stb...

Miert is az atlanti lenne a sotet oldal?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Északi_Áramlat

Németország mindenkit kikerülve, tenger alatt épített gázvezetéket a biztonságos orosz importhoz.

Minket óva intenek a gázvezeték hálózat bővítésétől.

Nem akarják a konkurenciát az importjukban.
@Pan Modry: Ugyanez a duma ment az átkosban, csak fordított előjellel.
@maxval birca hozzászóló: Ja , a ruszkik meg az ártatlan jedik muhahaha. Majd aztán ők is kipusztulnak
@Pan Modry: Mit vársz egy komcsi bircatól?
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Igen, csak azt senki sem hitte el, mert látta, hogy mi a helyzet az elvtárséknál.
Ha valaki buta itt, akkor az a szerző, aki kisded belpolitikai gyűlölködéséből kifolyólag örül annak, hogy nem lesz egy újabb lehetőségünk energia importra. Marad a konfliktusos Ukrajna.
És mi tud az esztergomi vágányokról tudós szerzőnk?
@maxval birca hozzászóló: ,,Az atlantizmus a sötét oldal. Egyre többen jönnek erre rá."....persze zoldfulu szamar.Igazad van ,millio szam szokdosnek a nepek keletre .Ja nem az a haldoklo nyugat,bocs
@Szúnyog: Gáz volt ,van!!!! és lesz!!!
@maxval birca hozzászóló: Éppen annyira, mint a magyar lépés mögött Putyin diktátuma. Csak a hülyék nem látjk, meg a szervilis Orbán-birca nyaloncok.
@Fehérlapos: Hidd el, most is sokan vannak, akik nem vesznek be minden lózungot.
@martineden: Pont a mértéktelen bevándorlás ássa meg a sírját Nyugat-Európának.
@ Igy jar aki leszopja Putyint az osszes elvet sutba dobva, osszes tortenelmi tettet feleadozva mocskos anyagiakert!

valoban semmi mas nem lett belole mint a "a disznófejű Nagyúr"

bar a magyar nep igy volt vele:
"Éreztem, megöl, ha hagyom,
Vigyorgott rám és ült meredten:
Az aranyon ült, az aranyon,
Éreztem, megöl, ha hagyom."

Mégis a Putyin secperc alatt dobta!

HURRÁ, de megérte az országot egy ÁRULÓ szopós kurvanak feltüntetni a világ előtt a SEMMIÉRT!
@maxval birca hozzászóló: Orbán lépesei mögött meg a GAZOPROMe.

Szóval mi a bajod? Pofára estél ott Bulgáriában? ;-)

Kinek a pap, kinek a Putyin farka.

Es mint kiderült, azt is a SEMMIÉRT szopta fényesre a nagy "Létezése a JEL"-ed!
@a Ténytár: Nyugodj meg, nektek sem fog a norvég pénz örökké tartani. És akkor csak a primitív stílusod marad.
@Pan Modry:

Igen, ez jelenleg így van. De mára ezek a társadalmak elrohadtak, s a szétesés állapotában vannak.
@a Ténytár:
Kibas*ott lényegtelen ebben az egész ügyben abszurdisztán. A lényeg, hogy megint az összes kis ország szarul járt, mert ahelyett, hogy lenne két párhuzamos gázellátási lehetőség, lesz helyette az uzkrán gagyi, miközben a németek már betárazták magukat direktbe az orosz gázhoz.
Hurrá, úgy örülök az USA és putyin degenerált ki a nagyobb tetű imperialista féreg meccsének...
@Muad\\\'Dib:

Bezzeg amikor mindezt Gyurcsány akarta volna akkor mentetek kukákat borogatni, autókat gyújtogatni, Kossuth teret hugyozni!
@maxval birca hozzászóló:

neked kurvára szar mostanában az életed:

Klicsko cafatokra veri a bulgár (száj)hős Pulevet, egy egész ország gyászolja a Nemzeti Bunkót

Putin felmondja a Barátság Gázvezetéket mert már a bulgár kumunista testvérek se megbízhatóak, lepaktálnak helyenként a zimprilista nyugattal

Tovaris Orbeneszku bálványid hiába szopta Putin eftárs farkát rendületlenül, mégsem jött rá a gázömlés

Bulgár birka, ha még boldog marcista akarsz lenni az életben, akor irány Észak-Korea. Igyekeznde kell, mert ott is vészesen fogynak a komcsik hátralévő napjai.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: szereltess napelemet és nem kell gáz.Mint nekem se. Fogyasztásom 0 m3
@maxval birca hozzászóló: Valóban nem esthettél pofára! Mert ......
@csababácsi: Ne mondj ilyeneket. Te legyőzted a rezsidémont, kerékkötője lettél a nagy háborúnak, belőled nem fogod egyetlen elvtárs sem meggazdagodni, te a rendszer ellensége vagy. Ne adj tippeket másoknak, mert ők háborúzni akarnak és csatát nyerni, bármilyen áldozat árán.
@Pan Modry: az alacsonyabb ujsagiro es politikus halandosagot kihagytad
@csababácsi: Ez teljesen jó, igazad van. Sajnos a lakosság nagy részének ez jelenleg nem alternatíva. Bár én támogatnám, hogy az legyen.
@a Ténytár: Most nézem, hogy volt egy idézet is pár "leszopja Putyint/szoposkurva/szopas" között. Nagyon ezen jár az eszed.
@Amadeus62:
Gyurcsánynak a legokosabb lépése volt (nem sok volt belőle pedig), hogy támogatta az orosz gázvezetéket. Akkor sem gondoltam másképp, és most sem gondolom másképp.
@maxval birca hozzászóló: Amilyen nagyban tamogattad a Deli Áramlatot az EU ellenében is, meg hangoztattad hogy Putyin mennyire NYERÉSRE áll.

Látjuk. Mar ÁRULJÁK AZ ÁLLAMI cégeiket az oroszok ;-)))
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Mi van uj nick ennyire kínos hogy Putyinert az utolsókig kiálltatok és dobott benneteket?
@a Ténytár: Ki lesz az a hülye , aki megveszi.
Egy nap alatt államosítják, ha úgy tetszik nekik. Volt már rá példa nemcsak az orosz történelemben.
@"az oroszok zsarolási potenciálja sem kisebb Orbánnal szemben"

Nem-e?

Orbán itt tárgyalt a Gazprommal MÁSNAP már dobtuk az Ukránokat (es karpatlaji magyarjainkat de oda se neki)a francba, gázszállítás AZONNAL leállítva!
@maxval birca hozzászóló:
Szeeegény szegény Bulgária! Hát már az orosznak sem kell! Téged is kirúgtak, és ide jöttél, hogy hirdesd a nagy orosz felsőbbrendűséget.
Most lehet neked igen szar.
Nehéz megmagyarázni a tényeket.
Bulgária nem az orosszal építteti meg az atomreaktorát.
A Déli Áramlat lefújva.
Az orosz eladja legfontosabb energiavállalata egy részét....
Esik a rubel
deficites a költségvetés
És még azok a cúna arabok is beintenek Putyinnak!
Közben a nyugat rohad....
Meglásd, nemsokára Orbán is azzal jön elő, hogy az orosz nem megbízható partner, hogy Putyin autokrata és kizsákmányoló.
Akkor újra köpönyeget kell fordítanod....
Tudomm, nem okoz neked gondot.
Tükör úgysincs otthon. Egyszer belenéztél még gyerekkorodban, és akkora sokk volt, hogy széttörted.
@csababácsi: Ezt én sem értem, max akkor ha KíNA veszi meg, hisz ugye oda akarnak most üzletelni.

Magyarul akkora a baj, hogy mar ok is a kínai pénzre szorulnak!

A bircak meg itt ujjonganak az EU/USA ellen, hogy hurrá Putyin nyerésre áll.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Már hogyne lenne az, legalábbis a gézhoz képest. Ha nulláról kell kiépíteni, akkor a gázcirkós köztpontifűtés nár nem annyival olcsóbb, hogy ne térülne meg gyorsan a napelemes rendszer többletköltsége.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Be kell látni, Oroszország már nem világpolitikai nagyhatalom.
Simán bányavidék. A kínai is azért vesz gázt tóle. Nem, nem kész műanyagot, hanem nyersanyagot. Vagy az is lehet, hogy mire a gázvezeték megépül, Kína már nem kér belőle....
@a Ténytár: Kína a negyedére szerződött annak a mennyiségnek, amit az orosz Európába exportál. Ráadásul még vezeték sincs. Mire az elkészül, a kínai rájön, hogy van neki saját palagáza, és leveri az árakat....
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Játszhatod az eszed de ezt eppen a TE LENGYEL MINISZTEREDDEL valo beszelgetesben hangzott el az mit ahogy írtam.

Szóval ha bajod van a saját lengyel házad táján söprögess :-)))

www.hir24.hu/belfold/2014/06/23/orban-leszopta-putyint/
@Könnyen elkaptuk, uram!: Plusz KEVESEBBÉRT veszik mint az EU ár.

Okosan kijátszották Putyin szorult helyzetet a kínaiak!

Es az meg jóval ez előtt volt! De a mi polgáraink akkor is ujjongtak, hogy lám Putyin győzött nem kell neki az EU ;-)
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: es az alabbi esetet nem csak a lengyelek nevezik szopasnak hanem a magyarok is!

ÚJRA UTOLSÓ CSATLÓSOK VAGYUNK, UGYANOLYAN SIKERREL mint 45-ben is!

"Az EU-ban utolsóként a Fidesz tartott ki a Déli Áramlat mellett. Októberben Rogán Antal kezdeményezésére fogadtak el egy törvénymódosítást, amely lehetővé tette, hogy a Gazprommal közösen mindenképpen megkezdődhessen a vezeték magyar szakaszának építése. Egy hónappal később pedig Szijjártó Péter szólt az Fidesz által egykor üldözött projekt érdekében: a külügyi és külgazdasági miniszter Belgrádban járva november 20-án arra szólította fel Brüsszelt, hogy újítsa fel a párbeszédet Moszkvával, hogy „a Magyarország energiabiztonságát erősítő gázvezeték” összhangba kerülhessen a harmadik energiacsomaggal."
@Ténytár kamu profilja vagyok: Nálatok ez a "ki milyen rég regisztrált" kérdés érdekes fétis.
@fagyospityóka: Ez így igaz, de tartom, hogy az csak új építések esetén van így. A többségnek jelenleg drágább lenne.
@Pan Modry: ki az a barom, aki feladná az ország szuverenitását egy birodalomhoz való csatlakozásért? hadd vágom át a torkát!
@Könnyen elkaptuk, uram!: Okés, nem világpolitikai tényező. Akkor miért megy ekkora rugó a témán? Az Usa mit erőlködik egy jelentéktelen országgal?
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89szaki_%C3%81ramlat

Művelődj, okosodj. És ne trollkodj, mert az nem kifizetődő.....
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: vagy a felújításoknál. Előbb-utób mindenütt eljön annak is az ideje.
@Ténytár kamu profilja vagyok: A lengyelekkel mi a bajod? Az, hogy szeretik a magyarokat? Nem lepődnél meg a lengyel oroszellenességen, ha tájékozott lennél, a linkelt cikkre is a "szopás" és "Orbán" kifejezés miatt találhattál rá.
@Ténytár kamu profilja vagyok: Szuper! Örülhetsz, hogy a két nagyhatalom konfliktusa miatt nem épülnek meg a vezetékek. Miért jobb nekünk ettől?
@fagyospityóka: A panelek felújításánal például igen. De szerintem ez hosszabb távú dolog.
@Ténytár kamu profilja vagyok:

Na most te egy szemét ellenforradalmi alak vagy, mert megmutattad ennek a fidióta lengyel internacionalista birkának, hogy vannak hírek a Magyar Nemzeten meg Eke Tv-én túl.

Mi lesz ezekkel a fidesz trollokkal, ha egy nap rájönnek, hogy 24 éve már nem egypárt rendszer van, ahol a seggvezér minden fingását 40 évig kell ünnepelni, hanem saját maga mondhatja meg, hogy a vezér mit csináljon az ő életének a boldogításáért, ha a szavazatát akarja.

Mi lesz ezekkel a fidiótákkal ha rájönnek, hogy Europa úgy hanyatlik már megint mint a Kádár rendszereben: ebben a hanyatlásban ők kivirultak, Magyaro meg tönkrement.

FOLYTASSUK!
NATÓ - ez fájt!
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Egyetértek!
A lengyeleket nem kell bántani!
Vagy mondhatnám azt is, hogy "Több tiszteletet Lengyelországnak!"
@Pan Modry: Ki az a marha aki a barbár germán törzsekhez akarna csatlakozni a dicsőséges Római Birodalom helyett?
@high up!: Zseniálisan megmutatja a hiteles hvg-s meg nol.hu-s linkjeivel.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Semmi. Honnan vetted hogy bajom van velük? Ellenkezőleg, én kifejezetten bírom a lengyeleket.
@maxval birca hozzászóló:
tudod miert van szeteso allapotban?

mert a sok cigany, arab es egyeb eloskodo bevandorol es basznak tanulni, dolgozni ettol minden tonkre megy es olyanna valik mint ahonnet jottek...
meg 10-20 ev es egy rakat szar lesz olyan mint kis hazank...
az "atlanti" rendszer a lehetosegeivel es a szocialis juttatasaival nem az ilyen lehutokre lett kitalalva ...
Lehet démonizálni Orbánt, de ahogy elnézem, ő legjobban a magyar választóktól fél. Pontosabban attól, hogy legközelebb nem választják meg. Ami nagyon helyes.

(Most ne jöjjön valami ostoba ballibsi azzal, hogy hatalommániás és a többi baromsággal, mert nyilvánvaló, ha Orbán úgy feküdne le az USA-nak és a multiknak mint Gyurcsány, vagy Bajnai, akkor kb. ugyanúgy vége is lenne örökre politikailag ahogy azoknak is vége lett).
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ezek ostobák ahhoz, hogy felfogják, miért jó az nekünk, ha itt több vezeték is húzódik.

Nem Gyurcsányék építik és ez nekik elég.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ezek amúgy is hosszabb távú dolgok. Rövid távon egy kevésbé elcseszett rezsicsökkentés (pl. gázból 150-200 m3 /fő/év, vagy az azzal egyenértékú fűtőanyag vagy táfűtés támogatása) lehet a megoldás fokozatos kivezetéssel.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Elmondanám, hogy a bolgárok rendesen rá is basznak erre.

Egyszerűen nincsenek abban a gazdasági helyzetben, hogy ezt megtegyék.

Persze, az IMF nyilván mindig ott lesz mint opció.
@alfacharlybravo: Aha,akkor gondolom te inkább élnéd nyugdíjas éveidet mondjuk Cseljabinszk alsón,Florida helyett?
Örülünk, hogy Putyin (meg Orbán) bukott a nagy projektjével. Együtt örülünk Brüsszellel és Washingtonnal. Egész addig, amíg a felbátorított ukránok ismételten el nem kezdenek az oroszokkal packázni, aminek következtében most már valóban fellép a gázhiány, és mi el nem kezdünk dideregni. Akkor fogunk majd a nagy-nagy örvendezésünk közepette arra rádöbbennünk, hogy az 50milliós Ukrajna Washington és Brüsszel számára fontosabb szereplő, mint a 10milliós Magyarország (amelynek a lakájosabb része amúgyis is ki fog tartani a nyugat mellett még legnagyobb pofonok közepette)
@AK76: "Aha,akkor gondolom te inkább élnéd nyugdíjas éveidet mondjuk Cseljabinszk alsón,Florida helyett?" - Miért teszünk úgy, mintha a politikai orientációt, nagyhatalmi patrónusokat és a szövetségeseket aszerint kellene megválasztani, hogy hová érdemes emigrálni?
@maxval birca hozzászóló: Szétrohadt neked az eszed tokja,50 éve hallgatom ezt az ótvar dumát a széteső,haldokló munkáselnyomó kapitalizmusról,közben eltemettünk egy keleti blokkot,egy KGST-t,egy szovjetuniót,ezalatt nyugaton úgy élnek,ahogy idehaza soha nem fogunk,csak az ilyen retardáltak képesek leírni ilyen sötét faszságokat hogy "szétrohadt társadalom",menj már el a ruszkikhoz te ostoba,azt' nézd meg mi folyik a vidéki városok külső kerületeiben,aztán ha magadhoz tértél a sokkból talán az eszed is megjön végre...
@Conchobar: Lehet hogy azért,mert az orientáció hozhatja magával azokat a tartalmakat,amik esetleg a mi boldogulásunkat is előrébb vihetik?

Egyébként meg nem kell egyből emigrálni,vegyél repülőjegyet,és nézz körül,itt is,ott is,pillanatok alatt tudni fogod melyik az a rendszer amelyiket szívesen látnád a te földeden is.
@AK76: Így, hogy a másikat ostobázod, menj már el Párisz külső kerületeibe te ostoba és akkor talán az eszed is megjön végre.
@Conchobar: nem is fogon irigyelni a sok "civilt", amikor elkezd akadozni a gázszolgáltatás.
@AK76: "Lehet hogy azért,mert az orientáció hozhatja magával azokat a tartalmakat,amik esetleg a mi boldogulásunkat is előrébb vihetik?" - Hát ja. Olyan ez boldogulás, mint a ragály. Minél jobban dörgölőzünk, orientálódunk a gazdagokhoz, annál jobban boldogulunk mi is. Ott vannak az afrikai országok, azok aztán teljesen hozzá voltak orientálódva a nyugathoz, és most lám mennyire boldogok és gazdagok
Nagyon le vagytok ragadva ennél a gáz témánál.
100 éve még azt se tudták mi fán terem, és újabb száz év múlva már nem is fogjuk tudni.
Az alternatív források ideje jön barátaim!
Tegyük hozzá: egyelőre. Lehet, hogyha még feszültebbé válik az orosz-ukrán viszony, valamint kiépül az orosz gázszállítási kapacitás Kína és Dél-Korea felé, a bolgárok is átgondolják majd a dolgokat saját energiabiztonságuk érdekében.( Egyébként atomerőmű ügyben is oda-vissza táncolnak attól függően hogy épp milyen kormány van hatalmon.)
Azt azért még hozzátenném hogy a projektben az OMV és az ENI is érdekelt.
@AK76: "Egyébként meg nem kell egyből emigrálni,vegyél repülőjegyet,és nézz körül,itt is,ott is,pillanatok alatt tudni fogod melyik az a rendszer amelyiket szívesen látnád a te földeden is." - Én politikai orientáció, nagyhatalmi patrónus és a szövetséges választásáról írtam, nem pedig állami berendezkedés importálásáról. 1526 után a meggyengült ország dilemma előtt állt, melyik nagyhatalmat válassza patrónusnak. A nyugati Habsburgokat, vagy a keleti törököket. A Habsburgok bele szóltak a belügyeinkbe, de ugyanazt a vallást követték, mint mi. A törökök viszont nem szóltak bele a belügyeinkbe (Bethlen Gábor és Báthory István idején még a külügyeinkbe se). Hogy Kelet-Magyarország és Erdély a törököt választotta, attól még nem vált iszlámmá és szultánsággá
@fagyospityóka: Tény, hogy megérné jobban támogatni a megújuló energiaforrások használatát. Nyilván ez is sértene néhány érdeket...
@maxval birca hozzászóló: Es mondd csak kedves birka, Bolgarorszagban is rajottek mar, vagy inkabb felgyujtjak magukat?
@Conchobar: Es az oroszoknak szerinted ki a fontosabb szereplo? Csak ugy kerdezem...
@Conchobar: Az egész kérdéskör balliberális változata marhaság, pontosabban az USA érdekek hazai képviselete.

Egy ország normális esetben, azaz ha nincs megszállás, kényszerítés, demokráciában alapvetően a saját érdekeit nézi. Az osztrák kormány hiába ellenkezik a magyar törvényekkel és érdekekkel, az osztrák gazdák érdekeit nézi, mert ők az adófizetők és ők a választók.

Orbánék, azaz a mi érdekünk az, hogy kelettel és nyugattal egyformán jóban legyünk, csakhogy ez magyar és nem USA érdek. Az USA-nak nem fűződik érdeke ahhoz, hogy Mo. kapcsolatai az oroszokkal fejlődjenek, olcsó energia jöjjön ide.

Na most azon örömködni, ahogy pld. az index is teszi, miszerint nem lesz Déli áramlat, Orbán keleti nyitása "megbukott", mondanám ostobaság, de nyilván az index nem ostobaságból teszi. Persze sok ballibsi igen.
@♔bаtyu♔: Sajnos sokan csak annyit látnak az egészben, hogy Orbán. Ha neki rossz, akkor nekünk csak jó lehet. Hát nem egészen...
@♔bаtyu♔:

Magyarázd már el azzal a hatalmas Eke TV-s diplomáddal, hogy az USA, a Brüsszel, a zsidók, a pirézek miért csak Magyarországot akarják ebben a világban tönkre tenni, kizsákmányolni, rabszolgájukká tenni, ahol nincs is semmi az Átlaghülyemagyarokon kívül?

Miért nem akarják maguknak elvenni Svájcot, Luxemburgot, Norvégiát, a Baleári szigeteket ahol gazdagság és luxus lenne a zsákmány?

Mi ja faszért kellene a világnak az a 80%-nyi Átlaghülyemagyar? Még olajat se tudnak pisálni, csak mindent tönkretenni amit rájuk bíznak. Ezért kellene az Átlaghülyemagyar a világnak, hogy most már őt tegye tönkre?

FOLYTASSUK!
@AK76: Itt jól vagyok, de nélküled lehetne jobb is. Semmi pénzért nem mennék Amerikába, elég csak a moziban az a sok szörnyűséget látni róla. Meg Dieter haverom szerint aki Floridában lakott, az aligátorok elöl cikk cakkban kel futni és a melegedő mérges kígyókat előbb ki kell lakoltatni az autóból reggel indulás előtt. Moszkvában jártam mostanában is és szédületes a fejlődés és még az emberek sem olyan bunkók mint Floridában.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:"Sajnos sokan csak annyit látnak az egészben, hogy Orbán. Ha neki rossz, akkor nekünk csak jó lehet"

Na, már kezdődik is a nagy nemzeti sirató gyász Népünk bölcs vezére Orbaneszku eftársért. Tavaszra, amikor a népharag már minden Magyar faluban ott lesz, ti észek-korei mintára már a nyílt utcán fogtok hangos verseny siratásokban kitörni a szeretett diktátorok kipurcanása miatt.

FOLYTASSUK!
@frob: Párizs külső megvolt.És?...Sokakkal ellentétben én nem csak a saját lakóhelyem 30km-es sugarú körében élem mindennapjaimat,hanem igen sok helyen megfordultam,és állítom,a leglerohadtabb Párizs külvárosi fekagettó sem tud olyan nyomasztó lenni mint egy krokodilfüggők által lepusztított keletorosz nagyváros külső kerülete.
@AK76:

Nem a kapitalizmus rohad, hanem a nyugat.

Oroszországban, Kínában, stb. szerinted nem kapitalizmus van?
@high up!: Ugye nem haragszol, ha neked nem magyarázok el semmit. Eleve nem is értenéd.

Egyébként az, hogy valami USA érdek, még nem jelenti azt, hogy az USA számára Mo. vagy bárki más ellenség, tönkre akarják tenni. Magas ez neked, maradjunk ennyiben.
@AK76: Ízlés kérdése, de abban megegyezhetünk, hogy Bp-en a "gettó" is nagyságrendekkel jobb bármelyiknél.
@Conchobar: Nekem a keleti nyitásról,három dolog jut az eszembe,az hogy 3 évet vártunk egy ócska trabantra,az hogy karácsony táján a pult alól szereztünk banánt,narancsot,amivel egyébként egész évben nem találkoztunk,meg az hogy az elvtársak mindig temették a mostmáraztán' bizisten kifingó nyugatot,de ha farmert akartam,vagy minőségi édességet/kávét,akkor vagy a kamionos rokonhoz,vagy az ecseri piachoz mentem,mert a keleti kínálat félúton volt a nincs,meg a szemét között.
@alfacharlybravo:

jaj de tudományos ez a kijelentés, hogy

"mondta a német Dieter haverom, hogy Florida kurva szar mert vannak ott aligátorok és ezért az USA-ban a legszarabb élni, bezzeg én jártam Moszkvába, oszt bazmeg ezeknek már angol WC-jük is van, há a pofám leszakad mekkora iszonyatos fejlődés ment ott végbe, ide fogok költözni nyugdíjas koromra, mert ez a civilizáció csimborasszója, amúgy is laktunk mi már 40 évig együtt a szeretett és magas kútúrájú szovjet testvéreinkkel, csak a kurva reformkomcsik kizavarták a szovjet tesóinket, de most Orbaneszku eftárs szeretett főtitkárunk végre visszavezet minket az Anyaföldünkre."

Mielőtt a nagy eszeddel elkezded csomagolni a bőröndödet, ide írok 2 számot, kérd már meg a gyerekedet, hogy magyarázza el, hogy akkor ezek most mi a faszt is jelentenek:

GDP / fő:
USA: 53 Ezer dollár
Oroszo: 23 Ezer dollár

FOLYTASSUK!
@♔bаtyu♔:

na most akkor tönkre akarja tenni az USA magyaro-ot, meg akarja dönteni a CNN Orbaneszkut vagy még se?

Azért egy szájból csak egyfélét hazudjál már ne mindenfélét.
Az az Orbaneszku vezéred kiváltsága, hogy mindenféle színü hauzugságot fosson ki a szájából, attól függően, hogy éppen ki a hallgatósága.

FOLYTASSUK!
@maxval birca hozzászóló: Aha,akkor ezek szerint moszkva alsón,azért rohad a miliő,mert ott is a nyugat rohad.Érteni vélem...
@high up!: Esélytelen,reménytelen,meg amit csak akarsz.
Orbán teljesen profi energiapolitikát folytat. Valahonnan olcsó energia kell az országnak. Ezért az összes lehetséges vasat a tűzben tartja. Bukott a déli áramlat, amin most a sok agyatlan indexes kárörvendve röhög, pedig ő is ugyanúgy meg fogja fizetni ennek a lehetőségnek a kiesését a gázszámlájában.
De sebaj! Van még a Kék-áramlat, amiben azeri gáz is folyna. És minő véletlen, Orbánék pont az azeriakhoz dörgölőztek mostanában egy kicsit, hogy a Magyarok jobb alkupozícióban legyenek ha beindul a szállítás.
Minden lehetőséget próbál kihasználni a mostani kormány, hogy olcsóbb energiához jussunk. az egyik csak bejön egyszer...
@Ma Baker: Bruhaha,Orbán a fagyott kutyaszarhoz is hozzádörgölőzne,ha azzal a gőzgépet,meg a feneketlen bendőjű udvari csicskákat megrendelésekhez juttatja,szarik ő nagy ívben az óccó energiaforrásokra,legfeljebb azon a szinten nem,hogy a birkák közé legyen némi rezsicsökit vetni,gumicsontként.
@high up!: Ez víziód hogy jött abból, amit írtam? Mi köze hozzá? Okés orbánahibás, de csak ennyi?
@AK76: Veled ellentétben nem hasonlítom keletet nyugattal, nem ugyanaz a műfaj, szerencsére ezt a keletiek is felismerik, már nem a nyugatot akarják majmolni.

De a kelet ma nagyon nem egyenlő a trabanttal és hasonlókkal. Azzal együtt szerintem nem kellemes, én nem irigylem a kínaitól, japántól ami ott van, akármilyen modern is. Sőt abban bízom, hogy ez nekünk nem lehet minta.
@high up!: Érdekes, hogy te mennyire nem érted, amikor nem is annyira finoman azt írják neked, hogy takarodj a gecibe.
@♔bаtyu♔: "takarodj a gecibe."
Ez a rothadó nyugat vagy a fénylő kelet? Az orosz autós videók tele vannak ilyennel :)
@Ma Baker:

Orbaneszku mindenhol felsült a gyakorlat nélküli jogász - disznópásztor képesítésével.

Illetve dehogy: disznó pásztorkádából, birka terelgetésből csillagos 5-ös!!!

Internet, mobil telefonálás, államigazgatás, történelem ismeret, gazdasági miminmum IQ, stb - BUKÁS, BUKÁS, BUKÁS!!!

Beszarás, hogy a 21. században Európa közepén(!!!) egy ilyen totálisan semmihez Sem értő idióta a hatalom csúcsára tud jutni.

Ettől szakadt le a világtól mindig az ország, nem a zimprilista összeeskövőktől.

FOLYTASSUK!
@♔bаtyu♔:

hogy írhat a magdfajta nyóc osztályt elvégezni se tudó suttyó finoman?
@high up!: Ti tényleg elhiszitek, hogy ezzel vége és ennyi? Putyin bedobott egy követ a pocsolyába ezzel a kijelentéssel, ráadásul azt mondta hogy nem folytatják, de jöhet még olyan szituáció és olyan bolgár vezetés, hogy megvalósul a balkánon keresztül jövő gázvezeték.
Azt se felejtsük el, hogy az oroszok Törökországon keresztül kijutnak a Földközi-tengerre.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Orbán 2010 óta nemzet rohasztó és sok 1000 milliárdos költégvetési károkat okozó őrült ámokfutó.

Ezért a következő kormány őt is és az összes államkassza tolvaj korrupt fideszest is el fogja számoltatni.
Ennyi, vagy van még hiányérzeted?
@high up!: Mégis háromszor verte el a pofátokat ;)..(Csak ebben az évben..)
@high up!: Hagyjuk ezt a hülyeséget az elszámoltató következő kormányokról,sem a szocik,Keller elvtárssal,sem a fijjúk,Budai elvtárssal nem számoltattak el semmit,és senkit.Ennyit erről.
@♔bаtyu♔: Orbánék, azaz a mi érdekünk az, hogy kelettel és nyugattal egyformán jóban legyünk, csakhogy ez magyar és nem USA érdek."
Te, nagyonhülye. Most épp ott tartunk, hogy az usákok meg a nácikok megorroltak Orbánra, az orosz meg nyagyívben leszarja... tényleg jóóóól sikerült!
@high up!: Ugyanmár, volt itt valaha valamilyen elszámoltatás? Csak egy példa: Gyurcsány szabadlábon osztja az észt.
A napi orbánozásod nélkül sem lenne hiányérzetem, de mit lehet tenni.
@A megvalósult amerikai ólom..: Igazad van, csakhogy nem erről beszélünk. A téma, hogy Orbán rosszul taktikázott. Néhány koki és saller után pofánvágta a nyugat, az orosznak meg kicsike ahhoz, hogy foglalkozzon vele.
Mondjuk az első bukta ott volt, mikor nem sikerült elérnie, hogy Magyarországon legyen a stratégiai gáztározó. Tudod, amiről az álnok nemzetrontó Gyurcsány tárgyalt. Mikor még az orosz ellenség volt.
A gáztározót Schwechatba tervezik....
@Ma Baker: Bukott a déli áramlat, amin most a sok agyatlan indexes kárörvendve röhög, pedig ő is ugyanúgy meg fogja fizetni ennek a lehetőségnek a kiesését a gázszámlájában."

Némi információ: az orosz a gáz árát nem úgy alakítja, hogy baráti-nem baráti... mondjuk a magyar gázár magasabb, mint a német. Oka az, hogy ki vagy szolgáltatva. Nem tudsz mástól gázt venni. Olyan buta nem lehetsz, hogy ezt ne lásd be.
@alfacharlybravo: A Gieter haverod nagy ász! Ő volt az, aki azt mesélte, hogy a magyarok nyereg alatt puhítják, és nem ismerik a betűket?
@A megvalósult amerikai ólom..:

engem valójában kurvára nem érdekel, hogy amikor egyetlen egy(!!) eladód van, akkor mit számít az, hogy balról vagy jobbról kapod (vagy nem kapod) ugyanazt a terméket.

A sok energetikai szobatudós fel se fogja, hogy a szarakodás eredője a (mostanra az orbaneszkui parancs alapján újra megszeretett) Szovjet eftársak.

Ukrajna csak egy másodlagos probléma, és max. csak azt a problémát tudja tovább adni, amit a szovjetektől kap.

A gáztározók pont azért vannak feltöltve, hogy egy esetleges több hónapos, a szovjetek által kirobbantott konfliktus esetén se legyen semmi probléma.

Ha meg a kontinentális konfliktus tovább tartana, abba meg a szovjet hatalom hamarabb belebukik mint az EU, mert teccik tudni, egy globális embargónál a szovjet nép 2 nap alatt visszatérhet a kvaszhoz meg a napi 18 óra sorban álláshoz 10 deka kenyérért. Erre meg már nem kapható újra a szovjet polgár.

Na éppen ezért Moszkva nem az EU-t, hanem saját magát lövi tökön, ha spanolná a helyzetet.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Eladják Törökországnak. A törökök ráteszik a kis hasznukat és eladják Európának.
Mindenki megnyugodhat: Orbán kapott egy kokit, az oroszoknak meg jól megmutattuk.
@A megvalósult amerikai ólom..: Nos, az orosz a legérdekeltebb az európai gázszállításban. A kínai töredéke az európainak, ráadásul Kína nem túl jó barátja az orosznak. Tudod, kedves barátom, az a kínai üzlet még éveket várat magára... addig az orosz kivérez.
Tudod, az is pénzbe kerül. Mivel a kínai nem hülye, így az átváltás a dollár-rubel árfolyamhoz kötődik. Tehát egyre drágább az a kurva vezeték....
Ráadásul Kína igen nagy palagáz készleten csücsül. És ha valakit nem érdekelnek a környezeti ártalmak, az épp ő.
Namost három év, mire orosz gáz érkezhet kínába. Addig viszont Kína szépen kiépítheti a saját gázkitermelését. És leveri az árakat, vagy töredékét veszi át. Esetleg öt év múlva azt mondja, köszi, te nem akarsz venni tőlem, olcsóbban???
Nagy biznisz!
Ezt a sok idióta hazaárulót...

Eladta az országot, meg elárulta az EU-t stb faszságok.
Mintha a déli áramlat orbán és putyin közös projektje lett volna.

fasztolvajok: a déli áramlatot az olasz ENI és az orosz Gazprom találta ki. ehhez csatlakozott az osztrák ÖMV meg a franciák.
itthon meg a mocskos hazaárulók hónapok óta nyomatják a kamut, hogy a geci Orbán egymagában, az EU-t elárulva építi fel 6 országon keresztül.

most meg azt, hogy rossz faszt szopott, mert Putyin beintett.
igaz tegnap még az ment, hogy az EU meg az USA szopatta meg Putyint, de aztán elolvasták a cikket megint, és rájöttek, hogy Putyin szopatta meg az EU-t, de hát ezt nem szabad leírni. Akkor írjuk azt, hogy Putyin szopatott, de Orbánt.

Legújabb hír: az EU már kuncsorog az oroszoknak, hogy medve koma, mi nem úgy gondoltuk...

A sok fasz nem veszi észre, hogy EU-s szuverenitás nem létezik, főleg nem a "FUCK THE EU" óta.

Ami meg az EU indokát illeti: hazugság. Az Északi Áramlatnál oké, hogy a működtető cég 51%-ban azé a Gazpromé, aki a gázt tölti bele? Nekik lehet nekünk nem?

Arról van csak szó, hogy az USA nem hiába ölt milliárdokat az ukrán puccsba, nem hiába ültették Biden fiát a gázvezeték cég élére (és ezek beszélnek korrupcióról :D), ők akarják rátenni a kezüket az orosz-EU közötti gázszállítás irányítására is.
Ha az EU nem úgy táncolna, ahogy az USA fütyülne, akkor nincs gáz. Ezért nem engedhetik meg az amerikaiak, hogy egyen déli áramlat.

És aki ennek tapsol, az a hazaáruló. Az EU ellensége az USA és nem az oroszok.
Akik most örülnek az olaj ár esésének, mit fognak gondolni, amikor januárban Putyin elzárja a gázt? Lesz majd árkorrekció mindjárt. Nem véletlenül szóltak nekünk, hogy töltsük fel a tározókat.
Ha az oroszok akarják, bedönthetik az EU gazdaságát a gáz elzárásával. Leáll az iprai termelés egész németországban, meg keleteurópában.
De amíg az oroszok ilyet eddig se tettek, az USA majd szépen megteszi, ha ráteheti a kezét ukrajnában az irányításra.

Les déli áramlat. ha nem bulgárián keresztül, akkor török-görög kerülővel.

És mégegyszer: a déli áramlatban sokkal inkább érdekeltek az olaszok, osztrákok és franciák mint Orbán...

Az EU-t pedig meg kell reformálni: németország amerikai megszállásának véget kell vetni, amerikaiakat kibaszni európából , aranykészleteket visszahozatni, az amerikaiak által pénzelt pártokat/médiamunkásokat, politikusokat, kémeket pedig ellehetetleníteni.
Az EU-nak önálló nagyhatalommá kell válnia politikailag és katonailag is, nem engedhetjük meg, hogy szar amerikai vazallusok legyünk, akinek a gazdája egy fuck the EU-val elintézi a mi érdekeinket...
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: "Gyurcsány szabadlábon osztja az észt"

Kérdezd meg szeretett Vikidet, hogy miért nem akarta a hatalomban soha elszámoltatni azokat, azokért a dolgokért, amelyek ellen ellenzékben habzott a szája.

Na ne törd a fejed, elmondom a megoldást: azért, mert Orbaneszku az 1000 milliárdos korrupciókat nem megszüntetni, hanem ÁTVENNI akarta. A saját hasznára lopni a közpénzeket.
Jó reggelt Átlaghülyemagyarok!

Csak hát van olyan szopás, hogy semmi sem tart örökké, és egy nap olyan emberek kapnak hatalmat a néptől, akik felmondják ezt a 24 éves maszop-fidesz korrupciós vérszerződést, és akasztják majd az azt megérdemlőket.

FOLYTASSUK!
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Nem vagy képben. Ez nem így működik. De azért számolgass még egy kicsit, mi abban a jó, hogy olcsóbban adja Törökországnak, hogy az eladhassa Európának????
Ezzel az erővel Ukrajnának is eladhatná...
Sajna az EU tiltja...
@Hajrá Putyin: Elárulnád miért is lenne jobb egy orosz vazallus?
@high up!: inkább lopja el az ellopható pénzek 100%-t egy magyar kör, mint hogy pár szarházi 1%-ért cserébe hagyja külföldieknek, hogy ők lopják el a 99%-t.

eredeti tőkefelhalmozás folyik. egyszer itt is végbe kell menjen, hogy legyen tőkeerős hazai réteg. angoloknál végbement 2-300 éve, ma ki a fasz kérdezi meg Lord XY-tól, hogy az ük-ük-üknagyapád hány embert semmizett ki a bekerítések során, hány munkást zsákmányolt ki a szénbányákban vagy a hajóin?

Miért lehet az, hogy rajtunk kívül az összes volt szoci országban 20 éve is volt már egy dollármilliárdos réteg, aki elég tőkeerős ahhoz, hogy konkurenciát jelentsen a külföldi tőkének, nálunk meg még ma sincs 1db dollármilliárdos sem. A leggazdagabb cseh/szlovák csávónak 7Mrd dollárja van.
@Hajrá Putyin: Te, nagyonbuta gyermeke anyádnak.
" Megismételte, hogy az álláspont nem változott, az EU-s országokban lefektetett gázvezetékek „az EU-s szabályoknak megfelelően kell, hogy megépüljenek, és nem működtethetik őket olyan módon, amely veszélyeztetné az unió belső piacát”.

Erre gondolsz, mint koncsorgás????

Nekem úgy tűnik, mintha az orosz deviza esne, mintha az orosz államadósság nőne, mintha az orosz lenne kénytelen áruba bocsájtani nemzeti vagyonát....
Épp a stratégiailag legfontosabbat...
@Hajrá Putyin: Jobbágy vagy. Apád is paraszt volt....
@AK76: mitől lennénk orosz vazallus?
1990 óta nem igazán jellemző az oroszokra, annál inkább az amerikaiakra. Arról nem is beszélve, hogy nem is lehetséges, lévén EU tagok vagyunk.

Attól nem leszünk oroszok vazallusai, hogy ahogy eddig, és ahogy a többi EU-s ország is, tőlük szerezzük be az energiahordozókat.

Meséld el mikor avatkozott bele a hazai belügyekbe az orosz 90 óta, mint pl Uncle Sam?
Mikor nem teljesítették akár pakssal, akár a gáz/olajszállításokkal kapcsolatban a szerződési kötelezettségeiket, hogy azzal a magyar belügyekbe avatkozzanak?

Vegyétek már észre mi folyik itt! Az USA-nak nem elég jó a első hely, amíg van második és harmadik is.
Az USA soha nem engedné meg, hogy az EU önáló, szuverén globális hatalom legyen, ezért van tele az EU olyan pártokkal, újságírókkal meg mindenféle fityfasszal, akit bármikor aktivizálni lehet, és bármikor van párezer nyikhaj, akit fel lehet lázítani.

hogy van az, hogy mindig csak európában vannak kormánybuktatások, zavargások, az USA-ban soha?
ott engednék valaha is? Occupy Wallstreetnek mi lett a vége?
Demokrácia :DDDD az...

Hong Kongban is behülyítettek pár olyan faszakalapot mint itt, mondván mi az, hogy csak 3 kijelölt emberből lehet választani. Mondják ezt azok, ahol 2 kijelölt bábból lehet választani :D

Az külön vicces, amikor a világ lekorruptabb állama mondvacsinált indokokkal korruptoz le minket.
@high up!: kérdezd meg a butapesti bíróságok dinóit, hogy miért olyan nagy szimpatizánsai a balliba bűnözőknek? Miért nem tudták zárolni pl. Simon elvtársad bankszámláit 9 hónapon keresztül?
@bölcsbagoly:

Kérdezd meg te ezeket meg a Poltpéteri jobbágy ügyészséget, meg a NAV-ot, meg mindenkit, ahova a fidióta gazdijaid nevezték ki a vezéreket, hogy mitől és és virágzik tovább az összes maszop-FIDESZ bünöző.
@Hajrá Putyin: "inkább lopja el az ellopható pénzek 100%-t egy magyar kör"

Lopjon csak tőled, az idióta Átlaghülyemagyartól. Aki meg nem birkának született, az meg egy napon majd letöri a tolvakok karját.

FOLYTASSUK!
@Könnyen elkaptuk, uram!: Ukrajna azért nem egy baráti ország Oroszország számára, eleve ezért kezdtek az oroszok Ukrajnát kikerülő vezetékeket tervezni/építeni.
Nem adják olcsóbban. Egyszerűen oda adják el. Ugyanannyiért, mint az Eu-nak.

Alekszej Miller, Gazprom vezér tegnap: "Mi készen állunk csökkenteni az árat Törökország számára. Addig csökkentjük le az árat, hogy Törökország képes legyen olyan áron vásárolni, mint Németország"
@high up!: te magasröptű idióta, az ügyészség csak vizsgálódhat, vádat fogalmaz meg, a nav csak bírságolhat, feljelenthet, de az itéletet a biróságok hozzák! S velük a baj, mert állitólag függetlenek (mitől, az igazságtól?) és számonkérhetetlenek.
@Könnyen elkaptuk, uram!:
"az orosz lenne kénytelen áruba bocsájtani nemzeti vagyonát..."
Ez bármelyik ásványkincsekben gazdag országra igaz.
@high up!: mégis , milyen magyarázatot tudsz adni a Simon bankszámlák zárolásának 9 hónapos késésére? S A butapesti Törvényszék szóvivője szerint ők betartották a jogi követelményeket. Persze, persze....
@Hajrá Putyin: "Ha az EU nem úgy táncolna, ahogy az USA fütyülne, akkor nincs gáz."

Na ilyen hülyén néz ki az, aki egy OKJ-s Turulmadár-éltető tanfolyammal a zsebében nekiáll a világgazdaságról meg világpolitikáról megírni az általa felfedezett szupertitkos összefügéseket.

Így van, az USA be akarja dönteni az EU gazdaságát. Miért is ne? Hát van ennél jobb szórakozás a D-day óta? Elzárja a gázt, azok meg ordibálni fognak, hogy fáznak! De jó, mi meg Nyújorkból meg aszongyuk, fázzatok!

Oszt azok meg fázni fognak. Meg nem tudnak majd jó sok dolgot megtermelni. Oszt mi meg jót röhögünk rajtuk, hogy a legnagyobb világválságot robbantottuk ki, oszt mi is belepurcantunk. De jó!!

Melyik elmeorvoshoz jársz? Illetve nem jársz?
@high up!: állítsátok meg a Földet, high up! le akar szállni! :DDD

idióta, lopás mindig lesz. a kérdés csak annyi, hogy ki lophat. láthattuk hova vezet a nyugatnak mindent kiárusító hatalom: sehova.
1-2Mrd forintocskáért az anyjukat is eladták, hagyták hogy mindent vigyenek. aztán csodálkoztunk, hogy idehaza senki sem elég tőkeerős ahhoz, hogy bármilyen projektet finanszírozzon, vagy bármilyen konkurenciát jelentsen egy külföldinek.

100 év múlva a kutyát sem fogja érdekelni, hogy IV. Simicska Lajos, vagy a Lázár-Baldauf dinasztia, vagy felcsúti Mészáros klán miből lett milliárdos. Csak annyit fognak tudni az emberek, hogy ezek hazánk megbecsült gazdasági elitje :)

A sok köcsögnek csak az fáj, hogy nem ő van ott. ha te kapnál lehetőséget sokat keresni, akkor leszarnád, hogy bal vagy jobb, befognád a pofád.

Ráaádásul ezek nem ellopják a pénzt, és nem nokiás dobozban kapnak csúszópénzt, hanem megapják a lehetőséget, hogy ők és ne külföldiek keressenek egy vagyont a nagyértékú közbeszerzések végrehajtásával.
Ők gazdagodnak és nem a külföldi,de a munkát elvégzik te majom.
@bölcsbagoly:

menj már a baromságaiddal a fideszhez, ők kormányoznak, nem én!

Vagy válasz meg engem aztán lecsukatom én nemcsak Simont, hanem még a CÖF-ödet is!
@high up!: na ja, az anarchista jobbikosok számára felesleges gönc a törvényesség. Mindenkit lezáratnátok és felakasztanátok,aki nem ért veletek egyet, nemde? No de akkor kim dolgozna rátok, adózna nektek?
@high up!: nálad biztos komolyabb tudással rendelkezem. a végzettséget meg hagyjuk, mert lesütött szemmel kulloghatnál.

"Így van, az USA be akarja dönteni az EU gazdaságát. Miért is ne?"
tudod az, hogy valaki szeretni a ravaszon tudni az ujját, nem jelenti azt, hogy mindenkit le akar lőni.
Az USA csak azt akarja, hogy az ő kezében legyen ez is, és majd ő szabályozhassa merre hány lépés európának...

de ehhez kevés, hogy napi 4 órában 444-et olvasol meg belájkolsz napi 3 egymillióan a zorbánozásért faszbúk csoportot
@Hajrá Putyin: Idióta,és az ki a faszt érdekel hogy egy külföldi,vagy a kontraszelektált Mészáros & tsa keresi magát gennyesre,miközben az országban dög rohad?
Komolyan azt hiszed hogy majd úgy fognak tekinteni a gőzgépre,meg a lázár dinasztiára mint elismert elitre?
Mondok én neked valamit te szervilis ruszkibérenc,fentebbiekre száz év múlva legfeljebb az ükunokáik fognak emlékezni,mert a következő rendszerváltást,ami valódi rendszerváltás lesz,nem fogjuk elbaszni,és a gyönyörű Andrássy utat ezekkel a gecikkel fogjuk kidekorálni.Büdös lesz persze,de inkább egy kis dögszag,mint ez a tetves rablóbanda.
@AK76: doki mikor látott, hát te orvosságot?
@bölcsbagoly: Kotródj UHU,ma még védett állat vagy,de semjénzsoca így is bármikor szétdurranthatja a seggedet.
@AK76: aha, de te meg látom veszett....félhetsz is a vadászoktól..
@AK76: "és az ki a faszt érdekel hogy egy külföldi,vagy a kontraszelektált Mészáros & tsa keresi magát gennyesre,"

mindenkit, aki nem hazaáruló

"miközben az országban dög rohad?"
hol?
ilyet ma már csak féltudású 444 olvasó meg pár megélhetési tüntető vesz be.
gazdáid tervei szerint már csődben kellene lennünk 3-4 éve. rögtön azzal kezdték, hogy ellehetetlenítsék orbánt.
kérte, hogy gyurcsánydúlásra tekintettel hagy engedhessük el kicsit a hiányt, nyet mondták neu moskauból. most amikor a franciák meg a nyugat európaiak vannak ugyanebben a cipőben mit mond Juncker? hagy engedjék el kicsit a hiányt, nem fogunk odanézni.

aztán kamuleminősítések. ma már ennek ellenére rekord alacsony a kamatszint és az állampapírok hozama is. mi lenne ha befektetési kategóriában lennénk?

arról nem is beszélve, hogy 2011 óta 4000Mrd-t fizettünk vissza az IMF/EU-nak a gyurcsánymentő hitel törlesztéseként.

és mindezek ellenére EU-ban a leggyorsaban növekvő gazdaság a magyar jelenleg 3.7-3.9%-kal :D

voltál már kint az utcán? nem úgy tűnik, hogy nyomorognának az emberek. én ma is utaztam BKV-val, mindenkinél többtízezres, többszázezres okosteló, tablet stb.
új atókkal tele a város.
menj már el egy tescoba vagy plázába idióta...

tudod hogy rohad dög? ukrajnában. na mi is oda jutnánk, ha nektek sikerülne akár 1 célotokat is elérni. mocskos hazaárulók vagytok. ráadásul hülyék is. de ez a mi szerencsénk, ezért nem sikerül nektek ukrajna sorsára juttatni az országunkat.
@Könnyen elkaptuk, uram!: Az oroszok jelenleg 55 mrd m3-t szállízanak az északi tengeri vezetékükön németországba évente. A kínába irányuló szállítás 40mrd m3 körüli lesz 2018-tól. Ezenkívül kiépül még egy vezeték Dél-Korea felé.
A kínaiak egyébként idén májusban írták alá Oroszországgal a 30 évre szóló szállítási szerződést. Pontosan tudják, hogy mégha jelentősen fel is fut palagáz kitermelésük-feltéve hogy nem lesz ez is olyan pofáraesés mint a nagy hangon beharangozott lengyel palagáz-akkor is szükségletük 15-20 %-a lesz fedezhető 2-3 évtizedes távlatban ebből.
Azt remélem viccnek szántad, hogy Kína két-három év alatt kiépíti "saját gázkitermelését.."
@Hajrá Putyin:
A teljesítményjelentésedhez nincs mit hozzáfűznöm, engem az része a mondókádnak, nem érdekel.
Ami viszont igen:
Menj el vidékre, Te szűklátókörű!
Nehogy már elmeséld, hogy azért, mert Te Budapesten ezt látod, attól ez mindenhol így van az országban.
@Máriássy András: te nomorult, hetente 1millióval több szegényt hazudtok. januárra már több lesz, mint az ország lakossága.

2 hete 4 millió volt, múlt héten már 5 :D
@Hajrá Putyin: Hülyegyerek,ezt a fideszes brosúra bullshitet ki veszi be szerinted?
Összekeversz a segghülye békemenetelő elvtársaiddal,a járókeretes exmunkásőrökkel,a három per hármas férgekkel,meg a szerencsétlen,Orbán portréját csókolgató zsellérekkel.
Ha csak 2,azaz kettő darab multi húzná el innen a csíkot,úgymint Audi,úgymint Mercedes,az egész fideszes tetűosztag a feneketlen szakadékban találná magát egycsapásra.
Minden egyes százezres,körúti mobiltelcsire egy egy darab szerencsétlen nyomorgó jut,aki felsőbivajcsörögén tengeti sanyarú mindennapjait,és nem hatja meg egy hozzád hasonló szervilis seggnyaló propaganda bullshitje,mert egyrészt senki nem akarja megvenni kilóra,másrészt veled ellentétben van gerince.
@AK76: milyen fideszes brossúra? az eurostat már fideszes? :D

"Ha csak 2,azaz kettő darab multi húzná el innen a csíkot,úgymint Audi,úgymint Mercedes,az egész fideszes tetűosztag a feneketlen szakadékban találná magát egycsapásra."

1: miért húzna el?
2: AUDI és Merci előtt is volt élet
@Hajrá Putyin: akkor lassan mondom Te önelégült barom. Az oda-vissza sértegetés nagyon megy!
Arcod is akkora van, hogy Te mivel jársz? Felférsz a 4-es 6-osra?
Kíváncsi lennék, ha mondjuk az általad lenézett "nem igaz" szegények mit mondanának Neked, amikor mondjuk benyomod nekik a nagyképű és szar dumádat?
@high up!: Nekünk van komoly tározó kapacitásunk, de ez nem mindenki számára adott.
Ami most zajlik közel sem a" egy kontinentális konfliktus". Az oroszok kimarják a maguk részét Ukrajnából, és szépen mindenki elfelejti az egészet. Addig persze kell egy kicsit szájkaratézni, hogy totális arcvesztés nélkül kihátrálhassanak a szankciókból. A németek túl sok szállal kötődnek Oroszországhoz, hogy megérje nekik egy elhúzódó konfliktus a Krím meg a Donyeck miatt.
@AK76: Az Audi meg a Merci nem fog elhúzni. Orbánék ugyanis nem őket szivatják. Miért nem lehet felfogni, hogy a jelenlegi kormány különadói és egyéb hátrányos intézkedései az itt forgalmazó multikat (Tesco, Auchan, T-com stb.) érintik, és nem azokat akik az országban gyártókapacitást működtetnek.
@Máriássy András: az hogy jött ki, hoyg lenézem a szegényeket? :D

szóval aki nem hiszi el a hazárulók hazugságait, hogy hetente 1 millióval nő a mélyszegénységben élők száma, ami 2 hete 4, múlt héten már 5 millió volt, az lenézi a szegényeket? :D

aztán csodálkoztok, hogy a 27%-ra jön ki nálatok a 2/3? :D
@Máriássy András: én nem, mert tudom, hogy semmilyen 27% nem létezik :D

46% volt az, amivel pl a briteknél a parlament 90%-a lenne fideszes.

azt bírom, amikor 2 27%ozás között felhozzátok, hogy az ország lakosságának 84%-a az EU-ra szavazott :D

jah...csak olyan aprósággal ne is foglalkozzatok, hogy a NATO és az EU népszavazásra meg lettek változtatva a népszavazási szabályok, hogy ne kelljen 50%-os részvétel.

azóta megint 50% a minimum, ahogy az normális. mai szabályok szerint se a NATO, se az EU csatlakozási szavazás nem lenne érvényes, tehát a lakosság többsége nem szavazott egyikre sem...

normális ember pedig elment, és mindkettőre nemmel szavazott
@Hajrá Putyin:

Te büdös fideszes komcsi, a fidesz az egyetlen hazaáruló párt. Meg persze a Jobbik, de ők legalább nem buktatták meg ezt az országot nemzetközileg.

Takarodjatok ti fidesz mocskok vissza a hazátokba Moszkvába, vigyétek az MSZMP párttikár Orbán meg Kövér faterokat magatokkal.

Ahogy itt már írták: a következő kormányváltás rendszerváltás lesz, ahol a 3/3-as ügynökök és a fideszesek jobb ha időben menekülnek el a nép haragja elől.
@A megvalósult amerikai ólom..:

persze fidesz barmok, csak a Tesco van szivatva ugye?
Mert a bankok, akiknek közvetíteniük kell(ene) a likviditást a gazdaságba, azok nem?
Meg az ágazati különadós gyógyszergyártók azok sem?
Meg az 50 új fideszes adóval terhelt cégek meg lakosság, azok sem?

Hogy a pofátok nem ég, hogy nagyobb kommunista barmok vagytok ti még a Rákosi rendszert élető apáitoknál, nagyapáitoknál is!
@dr doktorka: ha ilyen tényleg lenne, mint ahogy nem lesz, szerintem te azt már nem érnéd meg :) vagy bevennél előtte vmit egy TEK-es terepjáróban, vagy elütne egy osztrák-magyar kettős állampolgár, vagy öngyilkos lennél egy sikeres fideszszékház-rongálás után, mert rájönnél, hogy buzi vagy :)
@Hajrá Putyin: Kedves kommenter! Hogy te micsoda egy hatalmas magyar tarka marha vagy!

bölcsbagoly meg elmondja a magyar verébnek, mekkora feje van...

Kedves velük, EZEKKEL vitatkozó feleim, libsik (akik ugye biztosan zsidók is), más véleményen lévők, árnyalt világszemléletűek (ellenzősek lennétek?)! Ha lehajoltok EZEKHEZ, csak a rothadás szagát fogjátok érezni erősebben, ami ódon magyar(kodó) szellemük jellemzője.

Hagyjátok őket, ne reagáljatok az ostoba provokációikra! Beszéljünk (mindenütt) arról inkább, hogyan lehet ki-, tovább, el- és túllépni abból a mocsokból, amit az elmúlt 25 év, és a nagy magyar i-n a (hatalmas fekete) pont: az elmúlt 4 év orbáni ámokfutása hozott ránk.

Igazán azt szeretném mondani, képviselni - amit elborulása előtt Orbán is, még fiatal(abb) korában a magyar sport dicsőbb időszakából ügyesen elplagizálva mondott -, hogy tényleg: Hajrá Magyarország, hajrá magyarok! Ki az utcára, mert EZEKKEL szemben egyenlőre nincs más eszközünk! Az ország egésze nem lehet ellenzékben, és az ország a 'civilek' összessége; a miénk.
@@dr doktorka: Ki vezette be a gyógyszeripari különadót? Nem Gyurcsányod 2007-ben? Akkor ugattál? Ugye hogy nem?
@dr doktorka:
Ja. Tegnap még trockista huligán voltál, ma már komcsizol, mi?
@mobilus: :D
szerencsétlen...

tényleg azt hiszed, hogy ti vagytok a többség? mert ilyen szar rezervátumokban, mint blog.hu meg 444, meg faszom faszbúk csoportok csak a magadfajta idióta, tájékozatlan hazaárulók tobzódnak?

mindig bírom, amikor az idiotizmust és a hazaárulást más véleményen levőségnek eufemizáljátok
Ilyen konstrukcioban nem lett volna jo a deli aramlat, az meg kulon orom hogy orban pofara esett :DDD

Remelem Paks2 bol sem lesz semmi...
Aki ellopta a magyarok manyup megtakaritasait, annak minden egyes pofaraeseset orom nezni....
@mobilus: ó de fennkölt valaki! miközben csak egy kozmopolita, hazaáruló, infantilis marha.
@Pan Modry: van pofája a tolvajnak lopásról dumálni!
@Pan Modry: milyen konstrukcióban? olyanban, mint a már működő északi? olyanban, amilyenben az olaszok, akik kitalálták, meg az orzstrákok megállapodtak a gazprommal?

nem orbán esett pofára te szar, hanem az EU :D

ellopta a manyup megtakarításait? azt nem lehetett ellopni, csak visszavenni. az EU is komindta, hogy törvényes volt. maga a manyuprendszer volt a lopás.

"Remelem Paks2 bol sem lesz semmi... "
mert egy fasz vagy...
@Hajrá Putyin: "maga a manyuprendszer volt a lopás"

Persze, hogy az volt, csak hát anno a fidesz sem tiltakozott ellene hangosan...
@bölcsbagoly:

Ezt szinte megbeszéltük, szépöcsém. Én, amint korábban említettem, valóban egy infantilis marha lehetek, mert szóba álltam még veletek. Megígérem, ezután ez nem fog előfordulni.

Hogy kozmopolita lennék, ezt igazhitű europeérként is a legbüszkébben vállalom!

A hazaárulók ellenben azok, akik eladják becsületüket nem egy tál lencséért, hanem kisajátítva az ország intézményeit (szegény hülye mai bal-fasz-oldal), a harácsolás ősi égisze alatt taszítják romlásba az országot gyermekeink kárhozatára. EZEKNEK vagytok ti talpnyalói és/vagy szekértolói: nem különbek EZEKNÉL, sőt ügyetlenebbek és ostobábbak.

@Hajrá Putyin: nem minden fajta marha tarka, csak a tarka fajta marha. Meg te vagy még egy hatalmas, sőt címeres magyar ökör, kicsinyke barátom, de amint megfogadtam: utoljára minősítem a fajtátokat. Szánalmas.

Hajrá igazi Magyarország! Hajrá tisztességes magyarok!
Árulókat sehol sem szeretik. Usatol éppen megtapasztaljak. De Putyintól majd ezert...

________

Lázár: A szabadságból és a demokráciából ad fel, aki az oroszokhoz közeledik

www.168ora.hu/itthon/lazar-szabadsagbol-es-demokraciabol-ad-fel-aki-oroszokhoz-kozeledik-122717.html

Aki Oroszországhoz közeledik, lehet, hogy gazdasági értelemben ennek a közeledésnek, ennek a korrekt kapcsolatnak nyertese, győztese, zsebeink gyarapítója lesz, de fölad valamit a demokrácia, a szabadság, a szabadságjogok gyakorlása tekintetében. (...) Egy dolog soha nem jött keletről. A keleti szelek Európának ebbe a térségébe demokráciát és szabadságjogokat soha nem fújtak.”

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jlXJncJ1PuQ
____________
@ Most majd kiderul!

Orbán megvétózza az Oroszország elleni szankciókat?

magyarinfo.blog.hu/2015/01/21/orban_megvetozza_az_oroszorszag_elleni_szankciokat

2015. január 21. szerda, 16:23

Március végén dönt az Unió az Oroszország elleni szankciók meghosszabbításáról. Ezért utazik hazánkba február másodikán Angela Merkel és február 17-én Putyin (aki ellen a Humán Platform tüntetést is szervez), hogy lobbizzanak a szankciók mellett, illetve ellen, ugyanis egyetlen tagállam vétója elegendő ahhoz, hogy a szankciók megszűnjenek.

(...)
a magyar kormány tényleg készül megvétózni a szankciókat. Csakhogy ennek beláthatatlan következményei lennének, amelyek többe kerülnek, mint az orosz export 13%-a. Az ország végelegesen elköteleződne a putyini érdekszférába, és a nyugati hatalmak legjobb esetben is a semleges, de valójában inkább az ellenséges zónába könyvelnék el. Ez pedig nem valószínű, hogy vonzaná a külföldi befektetőket, beruházásokat, sőt, alaposan megnehezítené a már most is itt lévő cégek helyzetét is.

De egy ekkora keleti fordulat magával hozná a szabadság csökkenését is, hiszen a csökkenő nyugati befolyás és Putyin védelme mellett a kormány számos olyan lépést megtehetne, amire eddig nem volt lehetősége.
@ ha mar a csatorna fedeleket hegesztik le mert pont Magyarhonban...

nem a minapi Minszkben a háború ellenes tanácskozáson ahol meg fel sem tűnően ügyködhetnének az ukrán békaemberek.

Vagy nem az egyik legveszélyesebb varosban a Foci VB alatt.

napizeje.blog.hu/2015/02/15/putyin-latogatas_miert_hegesztettek_le_a_csatornafedeleket
@ Milyen erdeks, hogy Simicska utal erre!

_____
Simicska Lajos a Mandinernek adott interjújában azt mondta, Orbán Viktornak jelentenie kellett róla, és a Simicskáról szóló akták eltűntek a rendszerváltás után, de Moszkvában megvannak. Simicska szerint ezzel zsarolják Orbánt az oroszok

mandiner.hu/cikk/20150308_simicska_lajos_a_mandinernek_orban_odajott_hozzam_es_azt_mondta_jelentenie_kell_rolam
______
süti beállítások módosítása