HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

 Az ország egyik legrégebben működő telefonszolgáltatóját néhány éve magába olvasztó Telenor vezetősége most úgy döntött, hogy két újabb tétel megjelenítésével egyoldalúan módosítja szerződéseit a magyarországi cégekkel.

1813_fa.jpg

A döntés, melynek értelmében mintegy 30 ezer tértivevényes levél került kipostázásra a napokban az érintett ügyfelek számára, Christopher Laska vezérigazgató és Mike Michael marketing vezérigazgató aláírásával lett szignálva.

A két tétel nem más, mint a teljesen érthetetlen kiegészítő havidíj, illetve a kapcsolási díj. Előbbi, mely azonban nem ismeretlen a céges mobiltelefonszolgáltatások világában, akár 1000 forintos felárat is jelenthet kártyánként. A kapcsolási díj, melyet a Telenor „hívásfelépítési díjnak” keresztelt, sikeres hívásonként 3 forinttal emeli majd a tételeket.

Egy cég, mely 25-30 mobiltelefont használ, nagyjából havi 40-50 ezer forintos plusz költséggel számolhat.
A Telenor döntésével a legnagyobb probléma a megdöbbentő egyoldalúsága, mely olyannyira radikális, hogy még azoknak sem szóltak a havidíjemelésről, akik 2014 végén, sőt! – 2015 elején kötöttek két éves szerződést a céggel.

Laska egy korább interjú során elmondta, hogy nem tartja szerencsésnek a magyarországi példát cége és a vállalati ügyfélhálózat kapcsolatát tekintve. Úgy látja, hogy Magyarországon akkora presztízzsel bírnak a céges előfizetések, hogy sokszor még áron alul is képes velük szerződést kötni a Telenor Magyarország, csak nyilatkozzanak egy minimum két éves hűségről.

Laska szerint mindennek levét a lakossági ügyfelek isszák meg, hiszen a magánszemélyek számára is elérhető előfizetések ennek okán nevezhetőek éppenséggel olcsó variációknak.
Mindez persze demagógiának is tűnhet a vezér szavait másfelől megvilágítva, hiszen nehezen tudunk elképzelni egy olyan opciót akármikor is, hogy a céges tarifák növekedése a lakosságiak egyenes arányú csökkenését idézze elő.

A Telenor előreláthatólag igen jelentős számban fog veszíteni céges ügyfelei közül, amint lejárnak a hűségnyilatkozatokkal ékített szerződések.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://civilhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr547172625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása